Stillingen er besatt! Vi søker markedsfører/administrasjonskonsulent

Bli med på laget

Vi er i sterk vekst og trenger hjelp av deg til en spennende stilling der markedsføring og koordinering av selskapets aktiviteter står sentralt.

Vi ønsker å treffe deg som

  • er god på digital markedsføring
  • kan koordinere våre markedsføringsarrangement
  • kan bidra til en god flyt av kontorfunksjonene

Om oss

ETA Norge leverer innovative, moderne biofyringsanlegg fulle av tekniske finesser, med svært høy virkningsgrad og lite driftsforstyrrelser. Vi har valgt ut markedets beste produkter fra Europas ledende leverandører og har et bredt sortiment slik at vi kan levere komplette varmesystemer. Vi er med kunden hele veien og bistår fra prosjektering, søknader, installering, igangkjøring og service. Vi har spesialkompetanse på produktene, med årlige kurs og opplæring direkte fra ETA-fabrikken i Østerrike. Vi ønsker å bidra med å øke kunnskapen om bioenergi og jobber langsiktig for hele bioenergibransjen.

Bioenergi har hatt en jevn vekst i Norge og Europa de siste årene. Dagens energisituasjon har ført til en ytterligere rask vekst og økt etterspørsel etter varmeanlegg for flis og pellets. Bioenergi er fornybar og miljøvennlig energi med stabil pris per kWt. Dette gir økonomisk forutsigbarhet til forbrukerne, og bransjen bidrar til økt lokal næringsutvikling og verdiskapning lokalt i landet vårt.

Vi søker

Vi søker en allsidig person som kan jobbe med markedsføring og koordinering på vårt hovedkontor i Hokksund. Vår digitale markedsføring vil være ditt ansvarsområde. Dette inkluderer planlegging av en digital markedsføringsstrategi, utforme innhold til innlegg på SoMe med tekst, video og bilder, samt restrukturering og oppdatering av vår hjemmeside. Du vil også få ansvar for å planlegge og være ansvarlig for det praktiske opplegget på fagdager internt i ETA, deltakelse på messer, årlig studietur til Østerrike og lignende. I tillegg ønsker vi at du koordinerer kontorfunksjoner administrativt hos oss på hovedkontoret, og tar andre aktuelle administrative ad hoc oppgaver.

Vi ser for oss at du er omgjengelig og trives med å samarbeide med andre mennesker. Du må ha gode organisasjonsevner der struktur og ryddighet inngår. Vi digger om du er kreativ, god til å ta eget initiativ og er trygg på egne avgjørelser i en hektisk hverdag.

Vi tilbyr

  • Varierte og interessante arbeidsoppgaver, som kan tilpasses dine kvalifikasjoner og ønske om utvikling
  • En bransje som er i vinden og gir gode betingelser for fremtiden
  • Hyggelige kollegaer i trivelige lokaler
  • Konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Fleksibel arbeidstid, med kjernetid mellom kl 9 og 15. Dersom du ønsker redusert stillingsbrøk kan dette også tilpasses

Ta kontakt, da vel

Synes du dette høres spennende ut, vil vi gjerne høre fra deg. Har du spørsmål eller vil høre mer om stillingen, er det også bare å ta kontakt. Linda treffes på 91131728 eller på linda@etanorge.no.

Til Toppen